Skidor=)

Haft en helledig dag från skolan idag.. Ställde klockan på halv åtta steg upp, käka frukost å läste sedan folkhälsorapport till halv 10 ungefär. Gick därefter till Nydala med skidorna och åkte 5 km.. gick mkt bättre den här gången trots att jag tror jag har nån förkylning på G. Tog skidorna tillbaka över sjön vilket tog sin tid eftersom jag gatt staka mig fram då det var för löst för att kunna skata..(eller hur det nur stavas, kråka kanske??) Kom tillbaka strax före tolv så det blev en riktig genomkörare för min stackars kropp..=P MEN det var lite av meningen åxå ska erkännas, tänkte att jag skulle svettas bort bakterierna!! Stekte underbart god blodpudding med bacon, purkolök, paprika och morötter samt massor med svartpeppar å en klick lingonsylt.. Nice lunch det=) Såg därefter 2 streamade föreläsningar om copingstrategier.. Blev less, cykla på Ica å köpte de maffigaste bullarna jag kunde hitta å cyklade ner på Haga för å hälsa på Emil å dricka kaffe samt bli totalägd på tvspel. han dräpte mig 25 ggr - jag lyckades ta död på han 2.. Man ser ju vem som är den snälla av oss=P jooo det var trevligt ändå! =)

Strong as meee..=P Emil klådde mig i armbrytning dock.. Men han är ju karl!

Ikväll blir det väl att se på Lyxfällan tror jag, det börjar ju en ny säsong ikväll. Det är så hemskt att se hur IQbefriade vissa i vårt avlånga land är! Men samtidigt underhållande..=P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0