Söndagmorgon

ja vad har jag gjort idag? Jo det blev att ignorera att väckarn ringde 7:15 och drog mig till 7:40... Sen blev det att tömma mitt älskade filpaket, duscha och därefter bädda säng och koppla in mina högtalare till datorn som pappa gav mig i julklapp. Snacka om skillnad på ljudet nu!! =) Känns kanoners... Har lyssnat på Iron Maiden Greatest Hits 2008 medan jag pluggat på matspjälkning, pratat med mamma på telefon och pluggat om blodets beståndsdelar och funktion. Dricker nu första kaffekoppen för dagen och ska väl fortsätta att studera blodet, hjärtat och cirkulationen idag tänkte jag. Fint väder ute dock så det lär väl bli nån långprommis åxå skulle jag tro=) Är lite sugen på att gå ner på Strömpilen och kolla om de är nån bra rea på butikerna där.. Underkläder i massor hade inte suttit helt fel tycker jag! Men jag börjar att vara lite sugen på att köpa mig en gitarr och börja spela det på sidan av saxofonen. Detta eviga tänket på pengarna, usch det var tider då man jobbade och hade en stadig inkomst medan man bodde hemma hos mamsen och levde gratis... Det enda utgiften var nöjen, grejer och bränsle till bilen. Kom att tänka på att jag köpte googles för typ 700 spänn förra året, ETT PAR!!! 700 spänn idag är ju en ren förmögenhet ju!!! Vad tänkte jag på ?? Borde kanske lägga upp dem på blocket eller nå sånt för de är ju som nya... ROSA och supersnygga!!



Jo det råkar ju vara så att jag är kung på att spela Guantanamera.. Mera känd som "panta mera" från reklamen.. =P Nåt måste man ju få vara bra på!

Kommentarer
Postat av: Stina

hallå..ja pluggar oxså idag, har dock halvt om halvt kört fast men löser sig troligen bara jag sätter vilja till..plugga lugnt och far ned på strömpilen å hare trevligt..!

2009-01-04 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0