Tenta avklarad

Jo nu är kursen bortgjord, ett G blir det iallafall annars blir jag förvånad! Ligger där och nosar på ett VG så jag HOPPAS verklgen att jag lyckades ta mig över gränsen. Det var de där jäkla urinvägarna som sabbade hela mitt tentaresultat! Hade pluggat på andra bitar än de som de tog upp på tentan.. Men jag kan inte klandra mig sjäv för det, jag har ju lärt mig en hel massa annat istället! Sånt som JAG personligen tror jag har mer nytta av i min proffession.

Ny favoritgrupp är Kings of Leon, de är så himla bra och får mig verkligen att gå igång!! Den bästa låten hittils tycker jag är "use somebody". Jaja det kanske inte var det intressantaste i världshistorien att veta men men bra är låten iallafall=) Nu är jag alone in Umeatown igen, Isak for hem runt halv ett idag. Ikväll är det fest på agendan vilket känns skoj=) Undrar om det blir Corona sen, lutar nog mot det med tanke på sällskapet. Såg att det skulle vara After ski tema där ikväll så det kan ju bli rätt intressant ändå.. 

Jag har övervunnit en skräck här i veckan åxå, spelade saxofon medans Isak var här, usch jag gillar inte att spela när andra hör.. Eller egentligen ÄLSKAR jag att stå på scen å så men då KAN jag låten och så SER jag inte publiken... Skönast är det åxå om jag vet att jag inte KÄNNER någon som siiter och lyssnar. Längtar tillbaka till tiden då jag var duktig att spela, tillräckligt duktig för att kunna få betalt för det jag spelade, det var nice det=) 

Igår var jag å isak till Anna och Daniel på eftermiddagen och fikade, det var nice som alltid, kändes inte konstigt på nå vis med Isak heller vilket var ju bra! Glömde dock filmerna sm jag skulle låna av Anna, en med Poweryoga och en med Pilates.. Hade varit kul att testa på lite sånt. På tal om det så tog jag på mig vita leggins och min svarta baddräkt över för att kolla hur jag skulle se ut i balettoutfit, riktigt läckert måste jag erk'änna! =P Total misär var det iallafall inte.. 

Japp så är det, skulle vilja vara en prima ballerina men jag antar att mina föräldrar skulle ha kommit på det när jag var typ 4 år å tvingat mig träna som ett svin för att bli smal och smäcker... Jaja nu ska Millan titta förbi å så ska vi köpa semlor wller nåt och svulla på i brist på annat att sysselsätta oss med. Bra det tycker jag.. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0