This far


Har jag stigit upp käkat frulle och gått igenom 6 kuvert med frågor av 7 möjliga! Å så har jag läst lite överskådligt om lymfsystemet.. Det behöver vi nog bara kunna lite översiktligt! Märkte att jag gjort ca 20 frågor på alla områden utom på blodet och cirkulationen där jag gjort 82 frågor! Det kommer nog gå bra med andra ord.. Men får panik över att man kanske har plugga helt fel! Men men det tycker jag inte borde vara någon större risk.. Måste kolla upp näringsfysiologin men på förra tentan som de hade förra året så var det EN fråga om det.. å svaret på den var VITAMINER OCH MINERALÄMEN.. Det är ju nästan svårt att hålla sig för skratt! Näringsfysiologi tycker jag borde få ett MKT större utrymme i utbildnigen med tanke på att man ska jobba förebyggande.. Jaja man får hoppas att svenska folket tar till sig samhällsdebatten som lägger stort fokus på mat, motion och hälsa. Ja det här blev ju ett så kallat sidospår från min rapportering av förmiddagen..Ha snacka med ISAK och spelat lite saxofon innan magen protesterade så jag gatt koka en GRÖT och fixa en supermacka av mammas mjukkakor med ost, citronoliver, paprika och purjolök!! Blev hur nice som helst=) 

Isak tar en tidigare buss idag..=) Ska följa med Millan på bilshopping nu, jag som kan SÅ MKT om bilar..=P   Nope detta går ej längre.. Let´s go and have some fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0