4 hours to go..

japp det är inte mycket det inte.. Ska väl äta lunch nu men jag är då inte hungrig men det är väl bäst att göra det ändå. Fick ju en helt awesome kladdkakebit till förmiddagsfika idag av min kollega jeanette som hade varit duktig å bakat=)

Ikväll blir det då grillat hemmavid å så får jag väl se vad jag hittar på.. Måste väl träna en hel massa antar jag! Igår cyklade jag då en timme på mammas träningscykel=) Det är nice det!

Var på sjön från strax efter 11 till 16 igår med Sture, vi hade det superbra! Grillade korv å åt fisksmörgås vid sjölanne till lunch=) Men inte fick vi nå fisk inte.. Sture fick en stor fisk alldeles vid båten men han klantade till det med håven så den slapp=/


Nä vara social med kollegorna nu så de inte slår ihjäl mig! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0