Attans!

Oj det råkade bli lite mkt fika ikväll känner jag.. Kolhydrater smakar bra på kvällen!!! Det är inte bra det.. Men men man få hoppas att de sätter sig som muskler någnstans på kroppen(helst armarna eller magen) eller att det blr lite boobies av det! =P Jaja det blev då inge Beck utan det blev att nörda framför datorn istället.. Nu ska jag borsta tänderna så att jag inte käkar mer å sen ska jag lägga mig  läsa om min älskade Salander å min ännu mer äskade Erica Berger som är min absoluta favorit i böckerna!!! Hon är så jäkla skön tyvker jag.. Men i filmen är hon knappt med alls..=/ Men men allt ur boken kan inte rymmas på en film..

Kommentarer
Postat av: Carina

Strålande nyheter som inte är bra? Hm där blev jag lite nyfiken :)

Va du är bäst!! Du kämpar på och jobbar. Ja, pengar är något nödvändigt ont. Hoppas du får några lediga dagar innan skolan.

Kram och hälsa de dina i kråkis <3

2009-07-13 @ 22:33:11
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0