Dagens sunbrills..

De glassiga=) Glassigt väder men ingen glass.. =/ MEN jag har övertalat mamma att fixa pizza till middag så jag får vara glad=)

Igår hade jag världens skönaste dag, träffade inte ne människa på HELA DAGEN!! Åh vad jag njöt!! Tog sovmprgon till nio å sen läste jag så mkt jag kunde på sista Stieg Larssons bok=) Å så bakade kanelbullart som blev helt awesome å så tog jag en långpromenad å ett tvärdopp med Strimma. Improviserad pizza till middag med pitabröd å köttförssås å ost i mackjärnet=) Va så JÄKLA SUGEN PÅ PIZZA!! Avlsutade kvällen med Kladdkaka, glass å hallon å te medan jag tittade på halvåtta hos mig å sen blev det film på trean (envy) som va helt sjuk å så cyklade jag en timme medan jag kikade på den=)

Nu back to work!!!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är dom bra böckerna av Stieg Larsson. Hon den där Lisbeth Salander är ju så cool.

Hoppas det går bra att jobba och att du har lite ledigt och får njuta av den korta sommaren. Kram

2009-07-04 @ 17:53:41
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0