För sent ska syndaren vakna

Ja detfinns faktsikt en sanning i det talessättet. Jobbade kvällen igår och då fick jag erfara att man INTE ska sno rababer från grannen..Olyckor händer så lätt=P Tur att tjuven inte gjorde sig illa! Å så fick åldringen lära sig att man inte ska stjäla från någon och hon svor på att aldrig göra om det!! Hehe guldkant på jobbet=)

Idag har jag varit LEDIGF HELA DAGEN och det har inneburit en jäkla massa kaffe.. Men jag har även gått en förmiddagspromenad på över en timme, farit ut på picknick med båten Sture å mamma, tagit en promenad till, försökt träna (men det gick åt skogen för kroppen sa ifrån med huvudvärk å allmän muskelsvaghet) å så nu fick vi främmande från en lustig karl från mammas hemtrakter=) Det innebär mera KAFFE å GLASS å FIKA å SKRATT, det är nice men det tycker inte min mage..=P

Imorrn blir det att jobba kortkväll å sen slagga på jobbet, ska nog se Beck efter att jag slutat tror jag.. Innan jobbet blir det nog långpromenad å en massa kaffe antar jag..=P

ME LIKE MILLA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0