...

Ja vad ska jag säga? Jag har lätt att tycka om människor och jag vill gärna lära känna människor bättre - alla har något intressant att komma med och det vill jag vara delaktig i.. Alla blir man inte vänner med, vissa möten bara går obemärkt förbi. Andra männikskor känner man mera för och vill umgås mera med. Det är dock inte lätt att hitta dessa människor man verkligen kan älska, de är ett fåtal jag har funnit i mitt liv och bland dem är det bara EN som jag älskat i den bemärkelse att vi varit ett par. Jag har nog svårt att bli kär nuförtiden, när jag var yngre var jag kär i alla som kom i min väg. Nu är det annorlunda.. Oj nu blir det bara en massa svammel här känns det som men det är nåt som vill ut ut men jag vet inte vad det är nu men jag VILL kunna förklara, om inte för världen men iallafall för mig själv till en början. Vad vill jag? Jag vet inte. Eller jag vet vad jag vill JUST NU men inte i det långa loppet å jag tänker försöka att inte spekulera i det heller.



Så jäkla skön låt, vet att jag ha lagt upp samma video i nåt inlägg förut men den är värd att lyssnas på!



har agerat svarttaxi hela dagen idag känns det som. Hämtade upp Milla imorsemed cykeln (på mitt eget initiativ, det är kul att ha nån bakpå) och skjutsade henne på skolan - jag hade ändå vägarna förbi=) Sen så blev det att cykla ner på stan vid halv tolv för att möta upp Vickan. Tog en latte med henne på Hedvigs hörna(visst heter det så?) å sen skjutsade jag henne till Nolia. Satt där tills jag blev hungrig å sen cyklade jag hem å åt mat(klokt inte sant??) å sen så pluggade jag litegrann. Sen komme Vickan hit med bussen å var här med mig medan jag pluggade å hon slösurfade mest å lånade min dusch. Kul att träffa den tösen igen iallafall men ingen av oss var särsklit psykiskt stabila idag tror jag.. Iallafall så cyklade jag ner henne på stan igen vid halv sex å sen cykla jag till Carlshem å hämtade mina skor som varit där ett par veckor iallafall.. Kom hem å sen så blev det att laga mat/plugga med Phimpho.. Roligare än att plugga iallafall..



Vickanpickan å jag utanför Nolia
Fjortisörhängerna på - check!



Phimpho och jag äter grillad kyckling, soppa, ris och gurksallad=)




Jag är nog sämst ever på att inte vara "för på". Jag är som jag blev helt enkelt, kanske inget att vara stolt över - kanske nåt att vara stolt över, vem vet??



"Okej, jag kanske inte är
Den som man, som man ska va
Och jag kanske inte är
den du helst av allt vill ha
Men jag är nog lite grann
En sån som du gillar ibland
Och jag erkänner att jag kan
Tänka mej det ibland
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0