Kvällning

Japp nu har jag gjort kväll! Har snacka en massa i telefonen som ringer för jämnan.. Iallafall när jag just kommit igång med pluggning.. Men men.. Det är skoj ändå=) Pappa ringde å jag trodde han var död - han blev visst förkyld efter att jag hade farit hem till Umeå efter förra helgen! Hans röst lät som värsta sjuklingen ever!

Har varit ute och sprungit, tog en extra sväng för springet i benen var på tiptop! Sen blev det styrketräning till max (nästan) å sen så aktuellt å läkemedelsräkning till nu!

Så är det..



Träffa en person idag.. Hoppas denna INTE hann vara inne på facebook innan jag radera inlägget..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud, jag fick just en flashback om ett inlägg som du skrev till en person i lördags!!! var det det du raderade, hahaha?

2009-03-17 @ 22:38:30
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0