Livet är hårt för de hårda

Jo jag har hört talas om det.. Synd att man är hård som sten!

Har då åkt en mil på skidorna idag, ramlade och skämde ut mig för en hel massa andra som var där och åkte. Men det bjuder jag på! =P

Så var man ensam igen.. Tur jag har mina vänner! Jag vill bara gräva ner mig å ligga kvar där i två och halvt år till känns det som.. Sen ska allt bli bra igen!



Nu sitter jag och väntar på att Millan ska komma förbi å spela kort.. Det lär ju bli en del kaffe/te också om jag känner oss rätt=P Vi var förresten ut igår och käkade underbaet god tårta på Språkgränd å så svulla vi i oss en massa ostkrokar, nachochips och popcorn i sann svulstarnada=)

Kommentarer
Postat av: Gina

Jo precis det blir umeå =)

2009-03-22 @ 20:00:10
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tycker Isak är lik Christer på den högra bilden:)

2009-03-22 @ 20:26:56
Postat av: Annika

Hehe vad kul! jag har alltid tyckt att Isak påminnt om Christer=)

2009-03-22 @ 21:04:43
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0