Torsdag

Ja vad har jag gjort idag? Jo jag har plugga farmakologi och varit och kopierat sidor ur boken på MB 2 gånger!! Sen så har jag spenderat eftermiddan med att hämta ut telefonen på Telia=) Å så gick jag å införskaffade en "grej" å så lämna jag tillbaka en bok på stadsbibiloteket. Sen va jag utsvulten och gick hem och lagade mat och snackade med Mia samt visade henne semesterbilder från Thailand. Å så fastnade vi i att kika på tatueringar.. GUD vad sugen jag blir på en!! Jag är även sugen att göra nånting åt mitt hår, någon frivillig att gå lös på skallen??
 

Insåg jag att jag inte orka plugga så jag gick och lämnade tillbaka mobilen till Stina... Det blev en helkväll där! =) Vi satt på golvet i hallen och snackade tills vi höll på att somna=P Käkade underbart gudomliga praliner från nån ny delikatessaffär i Vilhelmina, mina smaklökar älskar mig sådana gånger!



Självklart gnager ångesten i mitt huvud löver att jag bara plugga fram till 13:30 idag men den gnager ju även om jag skulle plugga 10 timmar någon dag! MEN omtenta känns inte som min grej.. Skulle bli så arg och besviken på mig själv om det skulle bli så nån gång!

"Precis rätt storlek" Men det vågar jag inte berätta för någon att jag tänkt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har gett upp det där med att få ångest när jag inte pluggar så mycket, det händer allt för ofta. ;) Nämen, det smartaste är ju om man pluggar ungefär lika mycket varje dag istället för att det ska bli överdrivet mycket en dag och typ ingenting nästa. Det gäller att ha lite balans. Men det är ju inte det lättaste. :)

2009-03-13 @ 14:03:41
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0