Världens tråkigaste brud?

Yes I am..
Men men jag är trött och jag vill sova.. Eller vill och vill jag behöver väl det antar jag!
Jag kan aldrig gå nån mellanväg känns det som, det är mkt antigen eller känns det som..

Måste vara hårt för dem som alltid har varit populära, det låter som det iallafall..

Så här slutade min kväll.. Cyklade hem före tio, enda som var nykter men palla inte att sittta i en sköön soffa och lyssna på sorlet från trevliga flickor som ville släppa loss lite efter en tung kurs utan att det kändes som om jag skulle somna! Självklart är jag dktig flicka som borstar tänderna åxå..


Jag blir nog aldrig mer än den kråkbergare jag är inne i mitt hjärta.. Kändes lite hårt i hjärtat idag då jag träffade tvillingarna igen, känns som om "mina barn" slets ifrån mig i helgen.. Vägen till familj har inte känts såhär lång på länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0