Besök=)

Fick besök av min favvoAnders igårkväll, vilken tur att mamma hade skicka ner bullar med Millabus när hon kom!!!
*Tusen pussar till mamma*



Det var astrevligt att få besök, nu kan jag pricka av släkting nr 2 som frivilligt kommer och hälsar på här=)
blev lite sent bara, kom mig isäng vid två men jag ställde tappert klockan på halv åtta och här sitter jag nu redo för en dag av hjärt- och kärlsjuksomar samt KTC med Johanna å ev Lisa. Ikväll blir det Stinahood, undrar när jag ska ta mig tid att fara ut å springa? Ha inte varit ute sen i söndags.. Men kommer tid kommer år brukar det ju heta tror jag...??



Låten som jag håller på att nöta ut för tillfället..=P


Kommentarer
Postat av: Carina

Snart kan du pricka av 4 till om du vill. Vi ska till Umeå i början på juni och vi kommer gärna förbi och ser hur du har det. Om det passar dej :)

2009-05-20 @ 17:47:52
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0