Denna dagen

Jaaa började dagen vid 8:30 med gröt, gröt är gott och det är nyttigt åxå! Synd bara att mjölken tog slut i tisdags..

Sen så blev det att städa i korridoren - turen hade kommit till lägenhet nr 104.. Moi! känns dock som om det bara var två veckor sen jag gjorde det sist, alla är inte lika städtantiga som andra.. =P

Gick sedan till Icamaxi och veckohandlade, det gick bra - hade tagit med mig en handlingslapp å utöver det som stod där så köpte jag två stycken förpackningar Grillkorv för 15 spänn å så en liten burk Turkisk Yoghurt..


Sen komme Jennie dit och så kom Emelie och plockade upp mig med bilen=) Flumma på hemma hos henne och så klippte hon mitt hår, blev dock ingen ny frlla utan det blev bara att klippa av det en bit och klippa upp det. TACK!  Å så käka vi en massa tryfflar och mörk choklad å så blev det lunchmiddag med chicken nuggets - hade glömt hur jäkla gott det är!!

Hon skulle färga håret på jennie och men då tog färgen slut och då skickades Annika ut med bilen ENSAM för att införskffa mera.. Första gången jag kör ensam här i stan! Men både jag och bilen överlevde.. =)

ikväll har det blivit lite styrketräning å så har jag rensat papper.. Försökt lite med plugg med dåligt resultat!

Nu - inget!



Kommentarer
Postat av: Milla

Ärad jag är, den enda som du har länkat till hittills ;D

2009-05-11 @ 15:48:07
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0