Förbjudet men ack så bra

Vad syftar jag på med min fina rubrik? Jo det ska jag berätta nu.. Självklart hade jag inte bokat någon tvätttid den här veckan, inte heller förra veckan, veckan innan den.. Ja ni vet vad jag menar! SÅ det blev att tjuvtvätta IGEN!! tror det är tredje gången på raken nu, gav upp det där med att vara en god hyresgäst den där gången den långe karln hade SNOTT min tvättid och SUDDAT bort den från listan å ersatt mitt namn med hans namn..MORR. Jag blev klar med tvätten 11:20 men då orka jag inte vänta på turktumlarn så det hänger kläder överallt i mitt rum nu, inte torra men RENA iallafall och det är en framgång i sig.


Ååå vad jag kam bli störd på mig själv å på andra åxå för den delen! Vad gör jag för fel egentligen, det blir ju alltid fel på ett eller annat sätt??

Idag blir det att käka lunch på skolan innan eximinationen tillsammans med Johanna my love å sen ska jag väl försöka plugga med henne åxå eller plugga själv iallafall. Hur ska detta sluta? Jag både längtar å gruvar inför att fara tillbaka hem till Kråkberg å familjen. Kommer att bli rastlös å sällskapssjuk men samtidigt vill jag bara bort från allt här så att jag kan smälta allt å gå vidare med saker å ting. Men jag VILL INTE allltid gå vidare, längtar tillbaka till tiden då tiden stod stilla - de ögonblicken då vi var med varandra å bara var..

Sovmornar.. Mys.. Korsord.. så ska det låta.. Frågesport..promenader..Baka gottigott saker..PRATA om allt å ingenting.. Känna pirret i maget..Gråta..
ATT VARA KÄR



Men jag är inte bitter över det.. Jag är glad för den tiden som jag säkert nämnt på bloggen förut.
Nu är jag bitter för att jag blir missförstådd eller nånting sånt.
Ska jag ändra på mig för att passa in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0