FREDAG - LÖRDAG

igår var jag duktig och gjorde klart mitt arbete, eller klart å klart det är väl lite finputs innan det ska skickas in.. Men jag väntar på hjälp från en lärare hur jag ska skriva referensen. Skyll på henne, gör det bara!

Blev att gå ner en sväng på stan för att få tillbaka min cykel som Milla hade lånat, homn skulle visst inte hinna cykla upp den till ålidhem innan hennes buss skulle gå. MEN vi hann ju gå en del på stan ändå=P Självkalrt kunde jag inte hålla i pengarna ocjh köpte en därför en daimstrut . har ju inte käka nån sån i år..=P men men kronofogden står väl inte å bankar på porten än så å Anna Skipper skippar jag! oj vad jag var fyndig..


Drog sedan iväg på MB å letade böcker å skrev på arbetet.. Träffa lite trevliga klassisar där åxå=) Konstigt att man inte upptäcker en del personer förrän det gått nästan ett helt läsår! Stressade hem å käkade tjockpannkaka från frysen (upptinat förstås, vad trodde du??) å så cykla jag ner på stan igen destination Norrlandsoperan. Carro är i stan å skulle spela där=) Bra var det, väldigt bra men för kort tycker jag.. Sen blev det att pumpa ben å häck med ett stycke carrobarro på pakethållaren på min ljusblåa pärla. Så ska det låta, flumm, musik, snack å sova..


Stiga upp, koka ägg å säga hejdå till Carro som skulle öva med Kåren idag,, MIN KÅR!! Eller min forna kår=/  De är grymma på att spela, fick höra på en livespelning som de hade gjort=)

Sen Carro cykla ner med min cykel(gone again) har jag STÄDAT dvs. röjt bort massa grejer från skrivbord, golv å dylikt, dammsugit, dammtorkat golv och alla ytor samt rengjort på toan. Effektiv med andra ord=)


Vet inte om jag har skrivt det förut men jag blev  GRYMT GLAD när Håkanbråkan kom och hälsade på min förra helgen! Kändes så himla trevligtr att bara umgås han å jag å jag känner mig så hedrad av att han verkligen VILLE komma och hälsa på mig trots att jag bara är jag å att jag bor som jag gör. inte många i min släkt som vill komma hit.. =/ Därför ger jag denna ros till Håkanbråkan för att han är just Håkan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0