fredag med bus

Yes så blev det. var på skolan å sen gick jag hem å dog på spikmatten ett tag innan jag drog mig iväg till Johanna på Nydala för middag å tjejkväll. Hon sminka å greja å så fick jag träffa en kompis från basåret, Sandra.


Sandra och Johanna

Johanna å jag fortsatte sedan till ålidhem å hennes kompisar. Sen så gick jag hem till Markus å spela guitar hero metallica å så komme Millabus å joinade. Bar sedan iväg å¨diverse bus men tillslut så hamnade vi nere på stan efter att ha tappat bort Markus å johanna någonstans på vägen. REX 27+ för jag å milla å Magnus å hans kompis - PEDER fixade in oss, tusen tack=) hade sjukt kul där nere på dansgolvet där de spelar schlager å annan skön musik!!! Men vi fick många konstiga blickar från de andra på Rex måste erkännas.. Kan kanske bero på att vi hade 100 % mer energi å att jag å Millan inte riktigt ser ut som 27+..=P


Milla å Markus



Milla rockar till Metallica





Jag å Peder på dansgolvet, fick bugga=) Å så Millabus


På väg ut från rex träffade vi en kändis!! För närmare beskrivning besök Millans blogg för att få veta detaljer å få bildbevis..kommer väl om ett tag, hon ha ingen dator som ni kanske förstått vid det här laget.. Varför skulle hon annars vilja hälsa på mig??

Efterfest på tvistevägen å sen gick jag hem å dog av trötthet!


Milla extraknäcker som hårmassör/frisör



HELBRA KVÄLL=)

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var kempe great! ^__^

2009-05-30 @ 21:21:12
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0