Min tisdag

Steg upp vid 7:16 då jag hade ställt väckarn.. eller den blev säkert 7:20 med tanke på att jag kände mig lite sliten sen gårdagskvällen då jag klev isäng lite för sent. Milla å jag hade chips/bull/te-orgie medan vi såg på 27dresses som jag haft på min dator sedan lång tid tillbaka. Införskaffades innan det blev farligt att ladda ner saker... typ.. Började inte så bra men på slutet var man fast! Kolla in Millans blogg för utförligare beskrivning!

iallafall så steg jag då upp imorse å sn blev det frukost.. Men det var ju som vanligt det åxå.. MEN det som inte var vanligt denna morgon var att Thomas brevfack var TOMT = INGEN DN att läsa..=/ Tror det är slut på det nu, han sa att den skulle komma i 3 månader å vi har haft den länge nu. Men men då fick jag ta gårdagens DN å ögna lite i den istället å så fick jag mer tid till TV:n å Gomorron Sverige istället. Såg världens hemskaste reportage om de danska grisarna å jag höll nästan på att börja kräkas av avsmak för de vidriga uppfödarna!!! VILL INTE KÖPA SÅN SKIT men det är visst inte bättre nån annanstans enligt Lisa=/ Jag ÄLSKAR ju korv å BACON är ju så sjukt gott att slänga i pannakaka ju..=/

Jaja det var min frukost.. Klädde på mig å så kom Millan för att hämta varorna som hon glömde hemma hos mig igårkväll å så bar det av till MB där jag satt mellan 9-11:20 å var flitig som få. Enda pausen var en pisspaus å två telefonsamtal, dock väldigt korta sådana. Lunch på skolan med Johanna my love (pannkaka med bacon..=/) å sen seminarie mellan 13:00-15:00. Fick veta Lisas bröllopsplaner åxå ÄNTLIGEN=)

Ner på stan med Millabus för att köpa henne ett piercingsmycke å sen på systemet för att handla men ingen av oss iddes köpa nåt för vi var inte sugen på nåt. inte våra feta plånböcker heller tror jag.. Får bli närmare helgen då man vet mer vad som händer! Cyklade sedan i regnet med Milla som paraplyhållare bakpå, klarade halva svingen till och med!!! VEM FAN BEHÖVER IKSU??? Det är vår stående kommentar=) Fick en kopp te med Dooleys å så skorpor av henne som tack för skjutsen eller nåt sånt. ÄLSKAR VERKLIGEN Gunlisspecial=)


Lite plugg å sen blev det att äta med Phimpho å Mia, sen följa Phimpho på affärn för att införskaffa bullformar för att göra muffins samt hjälpa henne att hitta rätt bland fil å musli - mitt rätta forum! Jag borde egentligen bli dietist eller nåt sånt istället=) Bakade därefter äppelmuffins med kanel som vi käkade med glass, gott betyg fick vi av Mia som ville ha en till.

Tog en helt underbar promenad därefter med mig själv, det är verkligen skön luft när det är småregnigt ute på våren/sommaren..

Ja det var min dag det, hur har er dag varit??
Vad har ni gjort som mest??


Kommentarer
Postat av: Milla

Men mamma sa till mig när jag var sjuk att man kunda ha vilken sprit som helst i teet. Det var min kreativitet som kom att tänka på doolisen som jag hade i kylskåpet ;D Annars så har jag testat med det mesta, men den kombon är bäst hittills! Du kan få prova baylies med mintsmak nästa gång om du vill :P

2009-05-27 @ 08:25:01
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt! Min dag har varit lång och den blir längre för nu ska jag tentaplugga. :/ Har i alla fall varit hos barnmorskan och allt var bra!

2009-05-27 @ 15:55:17
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0