Sommarlov!

Det känns nästan som det idag..MEN jag ska försöka pilla på med uppgiften så att den blir klar å så tror jag att jag ska börja kolla upp lite smått å gott inför examinationerna.. MEN det är soligt ute så jag får försöka att sitta där ute med de grejerna helt enkelt.

Ikväll kommer Carrobarro för att slagga hemma hos mig, hinns nog inte med så mkt social närvaro men att ha henne i samma stad är ju alltid något=P

Igårkväll blev det att dra iväg med MIN(inte silverpärlan alltså) cykel till Peder tillsammans med Millabus för att käka upp det sista av kladdkakan som vi bakade i tisdags.. Vi hade visst lyckats med att äta upp halva på oss två!!! Tur vi är åt det magerlagda hållet=P Å så blev det att spela Wii=)

Millabus in action.. =P


Peder låtsads vara frälst liten ponke..=P


Gick hem vid elva, ringde Isak på vägen hem för att jag inte skulle bli överfallen av nån konstig varelse när jag gick själv å allt.. Råka prata lite Fööör länge så jag tog sovmorgon till halv åtta imorse!

Hm det här var ingen bra sysselsättning med tanke på att det snart är HELG och att jag vill bli klar med mina grejer..

Fest på lördag?? Det eviga dilemmat.. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att praktiken är klar! :) Hoppas det blir en bra helg! Mamma och pappa kommer och hälsar på här imorrn. :)

2009-05-15 @ 13:03:31
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0