Torsdag = Ledig dag

Hoppsansa ! Jag orkar inte skriva nå ikväll.. Men jag lägger upp lite bilder från vår tripp till övik.. hade sjukt kul på badet å sjukt nice på SPAbehandlingarna! Blev fika ändå ikväll, trots att jag skulle plugga.. Eller typ förbereda mig inför morgondagens redovisning.. MEN det var för nära att gå hem till Milla å så visste jag att jag skulle få träffa diverse söta grabbs;) ID är bra skit det!


Milla pluggar.. Min dator! =)


Milla och Annika gillar kameran mer än vad de gillar skolan..=P


Lunchpicknick


Jennie gör stan osäker


Dessa två åxå!


Jag å milla är visst 17minus, helt ofrivilligt! Men det smickrade oss=)


En bråkdel av all frukt jag tryckt i mig idag=P


Ett stycke Milla gillade frukten MINST lika mycket som jag


milla glad efter inflyttningsfika å magnus likaså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0