Afro Power Dance

Vilken lycka att skutta runt som värsta grottmänniskan med dampanfall à la Annika!!! Det är ungefär så det är att gå på passet Afro power dance på IKSU som för övrigt är mitt tredje hem för tillfället (1:a hemmet är korridoren, 2:a är hos Jonny.. 3:e Millabus å 4:e är på utsidan campus). Följde iallafall med Emma S på Core och det idag vid 16 å det var superkul! Tips, tips..

Gick upp vid sju imorse å var väl på MB vid halv nio, satt där till tio å sen var det seminarie till tolv. Lunchade med en klassis som jag har noll koll på så det blev intressanta samtal:) Sen satte jag mig 1,5 timme till på MB å läste lite till. Gick hem å pimplade kaffe å så blev det då IKSU.

Ikväll har jag haft myskväll med mig själv som avslutades med tekopp å gott fika med Phimpho, min andra mamma:) Idag svälter jag då inte ihjäl iallafall trots att det är måndag..;)

Imorrn blir det att ta tag i grupparbetet om ovarialcancer som vi ska presentera på seminariet på fredag, ser faktiskt fram emot det:) Gynekologiska sjukdomar intresserar mig mkt, hade blivit gynekolog om jag orkade läsa till läkare! Men det gör jag ju inte.. lika lite som jag orkar läsa till psykolog. Eller läsa hade jag säkert orkat men att ta sig in på utbildningen hade jag inte haft tålamod med tror jag för att vänta är inte min starkaste sida precis;)


Finaste promenadsällskapet till universitet hade jag idag för övrigt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0