Annika tar det piano

Idag har jag verkligen varit ledig! Städade fam julen på morgonen å sen tog jag mig en promenad ner till Haga för att lämna igen boken till Emil. Gick förbi å hämtade nå grejer hos Stina sen så det blev en rätt lång promenad i det vackra vädret! :) Gick därefter å handlade på Ica å Konsum, de hade ju sjukkkt bra pris på stenhårda avocados i veckan! Har därefter ätit lunch å tagit mig ett STORT glas kaffe med mjölk å en bullbit;)

Ska väl på Streetdance sen vid 16 å sen vet jag inte om jag ska fara förbi på nån fest senare ikväll. Nyktert blir det då iallafall eftersom ja inte vill lägga ner mina pångar på alkohol för tillfället. Får väl börja bränna eget??? ;)

Nää Milla är död idag verkar det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0