annika uppdaterar bloggen..;)

Var ett tag sen sist känner jag.. ;) I helgen var jag iallafall hemma hos pappa. Det blev att fara till Korksjö på lördagen å ta en promenad i snöööön=) Vi gick en rätt lång promenad i skogen å så dök vi på resterna av pappas koja som han hade när han var ett antal år yngre..

Kollar ni noggrant så syns några ruttna brädor högst upp i bilden..


På lördagkväll käkade vi lyxmiddag - LUTFISK!! Det är helt awesome om ni frågar MOI(som för övrigt är mitt nya favoritord, moi alltså). Söndagen spenderade jag med att hälsa på mormor å hemtjänsta med lite olika saker samt att dricka en massa kaffe å käka pizza å wienerbröd. Sen blev det kaffe med pappa innan jag drog mig hemåt till stan igen. Med mig fick jag bl.a. LINGONSYLT som min mormor hade kokat så nu är allt i sin ordning igen:)

Helgen avslutades på topp med Millabus som hämtade mig på NUS å som bjöd på delikat filtallrik å som hakade på stepmuskel med världens bästaste instruktör med lite gym efteråt som har satt sib verkan på mina äxlar å rygg. Skönt när man känner att det tar:) Sen så blev det bara hem å fixa sen middag å sen knalla över vägen igen för att se Heartbreak Hotel med Millabus å hennes sambos:) Sjuuukt bra film!! Som grädde på moset knallade jag över till Jonny å resten är historia..

Två intensiva dagar på skolan men energinnivån är på topp hos mig så det känns som om inget kan stoppa mig nu, blev nästan rädd för mig själv idag då jag inte blev ett minsta trött någon gång under skoldagen trots att det var skolan mellan 9-16!!!

Middag med Jonny, lasagne som jag dök på i min frys - jag är en god kock!!! Ost å svartpeppar är en osalgbar kombo å om man lägger till chilli kan man aldrig faila=) Eller det beror på vem man frågar..(fråga INTE milla).

Näää nu ska jag stoppa bort skolböckerna å kila över till Milla å sen ta med henne på stepmuskel kl 20, blir niiice!!! Kommer nog att förlänga mitt kort känns det som, hela min fritid spenderas under taket på IKSU å framför böckerna.. Men that's the way I like it:)

Min kusin har ställt upp alla fordon för snabb utryckning hos farmor(min mormor)

 

Bättre sent än aldrig.. den utlovade bilden på Anna å julie:)

 

Kroksjö i vinterskrud:) Snaaart får jag åka vita blixten igen hoppas jag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Lutfisk, lingonsylt, pizza och gud vet allt!! Men chokladmuffins blev du utan. Skyll dig själv!! :)

Kramar

2009-11-18 @ 21:48:19
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Stina

tänk att jag har en så fin vän som dessutom är en bra kock!! tack för matlådan!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0