Favorit i repris <3

Mumma:)

 

När jag vaknade idag vaknade jag å kände total lycka. Det spelade ingen roll att jag inte sovot SÅÅ många timmar, kändes härligt ändå=) Mörkt ute men det började bli orange färg bakom träden då solen gick upp:) Vackert vackert..

 

Kepsen är återfunnen så jag känner stor lättnad över det åxå!! hade värsta ångesten över att den var borta, kunde inte fokusera på nåt annat än det..

 

Nu blir det nog att ta en promenad eller en löptur i det vackra höstvädret innan det blir mörkt å så ska jag plugga lite innan kvällningen. Ikväll lutat det mot bodypump med korrismalin - i veckan blir det hårdträning har vi bestämt! Å jag har besämt att det ska bli FOKUS på studierna hädanefter, inte så mkt slösurf som det blir i vanliga fall.

Bild snodd av Nina Runeke;)


Kommentarer
Postat av: Milla

Fan vad du är sämst! Du kan ju inte bara ta bilder av nån och inte säga vem du SNOTT dom av! :P



Skärpning nu ;)

2009-11-09 @ 18:09:30
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Milla

Bra.

2009-11-09 @ 22:02:29
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: ida

Yo annicka:) nu har jag rast på 12-21 hemska turen och passar på att kolla i din blogg!! mario blev ju superbra ju!!:)

vi syns/kraaam

2009-11-11 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0