Inte lat iallafall

Idag har det varit mkt.. Eller egentligen inte men det känns som om jag borde vila mina ben ikväll. Blev promenad runt Nydala å så hann jag bara sitta å fika lite å så innan det blev att byta om till träningskläder å fara på bodypump. Tufft pass idag kände jag! Kom hem och började städa samtidigt som jag satte igång med matlagningen.. Ha då tagit golven så det är väl bara att torka av resten sen och sätta upp adventsstaken i köksfönstret. Men det ids jag inte göra nu för tid är massa folk i köket som håller på att laga mat å baka å sådär. Ingen mening att börja städa då med andra ord.

Snart kommer Carrobarro och Tobias hit och hälsar på:) Får se om vi far på biograf kuratorvägen 29 eller inte.. Det får tiden utvisa! Ska då bli skönt att sitta på röven resten av kvällen!!! Jaaa ni hörde rätt, jag vill SLÖA.. =P

Skulle bara ha haft sig en kopp kaffe på det här så hade jag varit människa igen!

 

Musiken som spelas idag är... BRITNEY SPEARS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0