Ni vill ha mig!!

iallafall tre stycken av mina läsare vill att jag fortsätter blogga, kul:) Anledningen till att jag funderade på att sluta är att det är vissa som har stört sig på att bloggen handlar för mkt om klamydiatest å fylleribravader.. Någon som instämmer?? Vad vill ni läsa om?

Klamydiatest är någonting jag är FÖR att alla går och gör, för er egen och för resten av världens skull för att förhindra att smittan sprids vidare. Oftast har man inga symtom men det är ju surt att riskera bli infertil om man bär på smittan..

Fylleribravader vet jag inte om jag skriver så mkt om heller måste jag säga.. berättar väl om jag varit eller ska på fest å huvuddragen från festen om jag orkar.. Kanske lägger upp några bilder å så.. Men vad vet jag?? Uppfattas jag som oseriös?? Skulle en arbetsgivare undvika att anställa mig efter att ha läst min blogg?? I don't know..

Ikväll har jag iallafall haft utegångsförbud eftersom det är fest imorrn å då måste jag vara utvilad å taggad enligt säkra källor, kanske klokt det. Jag tillverkade en ny maträtt å sen så gick jag på ÅC å veckohandlade.. Mjöl, frukt, mjölk, kaffe, korv, knäckebröd.. Å så kanske nånting mer som jag jhar glömt bort.. MEn jag tror det var allt! Blir nog stor å stark på den födan eller vad tror ni??

Tusen frågor till läsarna idag.. ;)

Bar då iväg ner på Haga efter handlingen i regnet för att dricka kaffe, se film och socialicera med min vän Emil som jag inte har våldgästat en enda gång den här hösten, dåligt tycker jag!! Dåligt tycker han!! (hoppas jag, hehe). Näää men det var nice=)

sen så fick jag blöta ner en sötis som jag inte sett till på heeela veckan:)

Nu ska jag dra mig mot sängen efter att jag har borstat mina tänder.. kanske.. ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Klart att en arbetsgivare INTE skulle tycka att du är oseriös! Det visar väl bara att du har ett liv och lite av nåt som heter personlighet?



Nä, förstår inte hur folk kan störa sig på din blogg? konstiga människor... Jag tycker att du är helt perfekt som du är!!

2009-11-07 @ 17:01:56
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0