Organiserat kaos


Jag är tjej å har den tjejiga förmågan att ta fram en massa kläder å så lämna dom framme lääänge trots att jag inte använder dom. Plus att jag byter klädet typ varje dag å då vill man ju inte tvätta dom... Så då hänger de och vädrar lääänge innan de blir använda igen/tvättade/lagd i garderoben.. MEN när jag tycker det blir för stökigt i rummet brukar jag iallafall samla allt på min stol, visst ser det nästan organiserat ut när alla BH:ar är samlade över armstödet??

Ska väl hoppa in i duschen nu tänkte jag, har varit en sväng på Streetdance på IKSU med Emma och Milla.. Vi tre kommer att bli kungar på den koreografin tids nog.. ;)

 

Inte så fin bild men man ser då att gardinerna, julstjärnan å adventsljustaken är framme:) Jag gillar ljusstakar, fick den här av mormor å jag fick välja färg helt själv!!!  Tycker bäst om de vita som ni kanske förstår..

Vilken färg ska staken ha tycker du???

Får se vart det slutar ikväll, komer troligen socialasera mig någonstans häromkring iallafall.. Det finns lite gott och blandat att välja på (nää inte godiset för det käkade vi upp igår på spexet) så tiden får utvisa var det bär iväg.

 

Kanske man skulle ha slagit på stort och vara jultomte i år.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0