today

is not a good day.. Eller natten var inte den bästa tänkbara så jag har inte sovit överdrivet mkt å nu så blev det en ALLDELES för stadig frukost så jag vill mest bara sjunka ner under täcket idag å glömma att den här tisdagen har startat. Kaffe intravenöst hade varit en lösning på mina problem då jag tror att min mage inte rymmer de två liter som skulle krävas för att styrkan skulle återvända. Just ignore the rain outside, just do it Annika!!!


Nä ryck upp dig människa, stig upp, koka kaffe och klä dig drop dead gorgeous å därefter går du å kickar ass på skolan!!! Pepp, pepp.. Blir nog att gå på föreläsning om klimatet idag, det är 15:30 på samhällsvetarhuset och jag hoppas verkligen at Emma vill haka på eller att nån annan sötgröt=)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha "och det är MIN storebror" XD

2009-11-24 @ 11:06:17
URL: http://losangel.blogg.se/
Postat av: Milla

sv: Vad är bäst? Blodpropp eller ovarialcancer? ;P

2009-11-24 @ 18:02:08
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0