Tush..

Åh den här låten spelades på radio igår när jag var ute å gick efter födelsedagskalaset på Tomtebo. Den gör mig sååå glad för jag tänker på lillgomamma när jag hör den! =)

 

Idag får jag INGET gjort.. Skulle försöka plugga men då kom ja på att jag MÅSTE duscha å sen kom jag på att jag MÅSTE uppdatera bloggen å så MÅSTE jag packa inför resa söderut efter skolan. Tänkte gå på IKSU idag men de har lagt stepmuskelpasset senare idag så jag hinner inte innan skolan börjar.. Å så känns det lite drygtr att ta en senare buss bara för att jag skulle träna vid 16. Nu hinner jag med en buss som går 15:15 hoppas jag.. =)

 

Hoppas att mormor har kokat nån lingonsylt så jag får ta med mig en burk hem. Å så ska jag hämta MASSA potatis så jag kan koka mig palt - har äntligen hittat en maträtt som håller mig mätt å belåten många timmar:) Det är nicenice det.. Nä men kanske man skulle ha tagit tag i sitt liv å börja med alla MÅSTEN innan det är dags att börja fundera på vad jag ska käka till lunch. Tänkte dejta Emil innan helgen:)

 

Måste bara säga till alla hur KÄÄÄR jag är om det är någon som har missat det på bloggen. Å LYCKLIGT kär verkar jag vara numera åxå.. Den lycklige är Jonny för de som är lite trööööga och inte försått det än;) I'm like an open book när det gäller mina känslor. Har svårt att dölja vad jag känner och jag har svårt  attt knipa käft om det åxå =P


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken nostalgi tripp!! Den låten hade vi på kassettband i vår beach buggy. Hur bra som helst....

2009-11-13 @ 20:48:39
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0