Annika <3 Milla = SANT

Annika å Milla är som grabbarna grus, vi är brudarna med stort B,  som ler och långhalm, passar ihop som handen i handsken.. Ja det är vi mot världen, mot umeå iallafall!

gick hem till henne efter lunch å hon tvingade mit att laga min cykel (såg nog kanske tjejig å lustig ut i mina älgskor som sjönmk ner i gräsmattan medan jag skruvade å jävlades) å sen så cuklade vi ner på stan för att leta peruk. Peruken imnköptes å jag lånade den medan vi gick in på Up2 å kände mig som värsta rysshoran;)

AnnikaUL införskaffade ett par stövlar, ni hörde rätt, ett part STÖVLAR och de var inte gummmistövlar å inte heller nokiastövlar den var SVARTA SKINNSTÖVLAR.. Ni vet såna dr som alla i min klass å alla brudar på universitetet å stan struttar runt i.. Shit pommes frites tänker ni nu säkert men jag är less på Millas tjat om att "Annika du har ju inga stövlar" å "Annika du har ju bara platta skor.." Så nu tänkte jag bli en riktig kvinna å riktiga kvinnor använder stövlar när de visar sig offentligt har jag märkt..;) Nä men de var ritkigt snygga å var den modell jag har tänkt att jag skulle ha investerat i.. =)

Sen så försökte en gubbe på ICa Gourmet att göda mig med goda ostar, inte mig emot å så cyklade vi hem igen. Lagade mat med Jonny, stuvade makaroner å korv å den grövsta moroten jag hittade, viktigt, viktigt.. (lätttare att skala en grov än flera små, vad trodde ni???) Maten blev gooood, stuvade makaroner är alltid gott å korv är gott, inte sant Milla?? ;)

Resten av kvällen flummade jag å milla lös med peruker då jag hade hämtat en hos brodern som jag hade fått låna av Lisa. Hälsade på grannen nedanför å fixade musik som han ska spela på Origo bl.a. Volbeat å Maskinen.. Tror han är less på att höra samma önskningar från oss;)

Min alldeles egna Milla å hennes granne;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0