Annika vill vårda sina änglar

Igår förmiddag blev det att stiga upp vid sju för att tvätta trots att jag inte började förrän 13:30. Men det var bra att stiga upp, hann koka kikärtor åxå å så gick jag ut på en härlig promenad med Anna och hennes lilla Julie:) Kul att se henne växa från varje gång man träffar henne, det går ju så fort när de är små.. kul att få snacka med Anna åxå och uppdatera/bli uppdaterad av varandras vardag.


Sen blev det praktik hela kvällen, min handledare hade häcken full så jag kände mig rätt så ivägen hela kvällen=/ Det känns aldrig bra när det är tycker jag men det är bara att bita ihop och gilla läget! Sen så blev det att hälsa på Jonny för en daglig dos av honom (hade en patient under praktiken som kom in för att han hade värsta abstinensbesvären å han skakade som fan å mådde rikitgt illa) så jag inte skulle bli sjuk;) Sen var det bara att cykla vidare hem till mig och dricka te och försöka somna..


Inatt så har jag varit vaken från och till pga. regnet som slog mot rutorna, föga jobbigt att bege sig ut i pissvädret 6:20 imorse på cykeln för en ny dag på sjukhuset.. MEN dagen har varit toppen och jag har känt att jag klarat av mkt! Har fått mig en egen patient som jag ska ansvara för och jag kommer åxå att använda mig av honom i min VFU-eximination.. Fick sluta vid 14 idag för de skulle ha arbetslagsträff lr nåt sånt. Passa mig utmärkt för jag å Stina skulle fara å simma på IKSU innan det blev för mkt folk där. Blev en 40 minuter plus en massa surr;)

Gick hem (för jag märkte att jag har fått punka på min cykel under dagen) å så började jag leta vetenskapliga artiklar på databaser.. Hittade inget av värde dock=/ Så jag började skriva lite annat på arbetet - så har jag börjat med det ialalfall!! =) Sen blev det att snacka med Isak som ringde, kul! =) Å så gick jag hem till Stina för vi hade bestämt Bonde söker fru dejt med varandra. Fick mig choklad i massor å livet kändes bara underbart!! =)

Känns som om milla har gjort slut med mig, lr att vi har gjort slut med varandra.. Skyller på VFU:n!! Det sociala livet är svårt att vårda under dessa veckor känner jag... Även träningen har fått ge till vika=/ MEN I be back det lovar jag!! =P


Det är NI alla mina UNDRBARA VÄNNER som jag kallar för MINA ÄNGLAR som jag vill VÅRDA av hela mitt HJÄRTA!! Ni vet vilka ni är å utan er hade jag varit en liten äppelskrutt på backen..

Kommentarer
Postat av: Stina

vilken fina ord på slutet, snyft...hare bra vännen!!!

2009-10-08 @ 07:33:20
Postat av: Milla

Tack vännen för att du också finns! Det är bra att veta att det finns folk som man kan prata med när man bara går i uppförsbackar :) <3

2009-10-10 @ 23:46:12
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0