Dags att sova

Såg tv idag.. gillar det här citatet(inte helt ordagrant men på ett ungefär)

Grabben  graven bredvid:
Desiree- Tror du att jag skulle kunna lära mig att handmjölka??
Benny - Jaaa det det råder ingen tvekan om det..;)

Så jäkla klockrent!! =P

Har börjat längta ner till Umeå lite trots att jag har det awesome här hemma.. Men det finns inte så mkt att göra plus att jag saknar änglarna nere i stan:) Snakade med en av dom på telefon idag å jag inser hur betydelsefull mina vänner är för mig!!! Ni är grymma=)
Nu ska jag dra mig till sängen å sen ska jag stiga upp imorrn igen å se vad jag ska hitta på.. Tisdag å onsdag ät räddade för då blir det workievworkie:) Grunnar på att fara på Ersboda Folkets hus på fredagkväll å dansa till Blender, bero på hur Evelina ska göra å om jag är sugen på Halloweenfest eller inte. Lutar mot att spara levern till nästa helg då det är Idolfest.. Får se vem jag ska klä ut mig till.. Förslag någon?? Hade funderat på Melanie C för hon var min favvospice men nu är mitt hår borta.. Victoria va jag aldrg nåt fan av.. Min förkärlek för henne har kommit de senaste året å det är bara för att jag tycker hon ser så jäkla bra ut för att ha en massa barn å så.. å så vill jag väl försvara henne eftersom alla klankar på henne.. Typ nåt sånt. Funderade lite på att vara shane i Westlife som var min nr one där men det kan bli svårt det åxå. Eller så då kanske Caroline af Ugglas som är lite av en idol för mig för tillfället., så jäkla cool. Ledsen i ögat för att hennes kör åkte ut ur körslaget, de var ju sjuukt bra ju!!! =/

Shane

 

Melanie C

 

Caroline af Ugglas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0