Fryser

Har varit ute på promenad i det vacka höstvädret, gick runt Nydalasjön. Hade vantar men de var blåsigt så kjag frös ändå=/ Kom hem å la mig å läste under min filt, sjukt härligt=) Har just avslutat min macklunch, blev baguette med ägg å grönsaker idag å så ett STORT glas med kaffe å mjölk.. Å så ett äpplepäpple till efterrätt! Lättlagat om inte annat.. Ska väl snart börja dra mig mot NUS å en lååång kväll.. Får se hur detta ska gå!

Funderade en del på det där med vänskap när jag gick i min ensamhet, jag har en del vänner som jag verkligen, verkligen inte skulle vilja leva mitt liv utan å jag tror ni vet vilka ni är! <3




Idag lever jag av det lyckorus Du ger mig..
Tänk att din blick kan värma mig så mkt=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas kvällen gått bra! Nu är jag i Umeå några dagar, vad sägs om en promenad nån dag? Vet inte hur länge jag blir, men tis-tors i alla fall tror jag. :)

2009-10-05 @ 21:34:34
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0