Hemma i Kråkberg

Japp efter praktiken imorrn så cyklade AnnikaUL hem till sitt rum och där väntade hennes deltidssambo som har extranyckeln till lyan. Flummade på å så bjöd jag på middag, chilistarkt har jag hört från säkra källor;) Själv tyckte jag att det var lagom med chili:)

Sen så åkte jag hem till Kråkberg med storebror som hade lånat sin flickväns bil eftersom han tvärsålde sin bil innan vi drog norrut. Plockade upp lillebror i Lycksele å sen blev det raka vägen hem för syskonen.. =) Hemma väntade alla djuren å mamma å Sture med nygräddadde baguetter. Man har det bra, man har det bra=)

idag har jag tagot sovmorgon å myst med mamma i soffan vid frukost. Sen så har jag skrivit till och ifrån på min uppgift medan mamma agerat tvättäkta hemmafru. Promenerat med Strimma å så plugg igen.. Sen så har jag SPRUNGIT, sist jag gjorde det var i maj.. Men jag tyckte det gick riktigt bra ändå=)

Godmiddag med älgstek, hemmapären å smörstekta kantareller å gosallad med avocado som jag hade kirrat. Sen så kaffe å morotskaka som jag bakade på morgonen. Sjuuukt gott!

Nu ska jag försöka plugga lite mera å sen så ska jag mysa ner i soffan med de andra guldklimparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0