Hemtjänsten<3

Åh vad det var mysigt att jobba ikväll, lungt å mkt tid att snacka med mina söta oldies:) å alla blev glada över att se mig igen!! =) Hamnade i kaffe å svullfika hos en tant å så såg vi halva dansbandskampen.. Glömde bort tiden så klockan blev kvart över nio innan jag for därifrån, skulle ha slutat nio=P

Kul att köra lite bil åxå, men läskigt att det är lite lönnhalt på vägarna.. Agerade taxi åt lillebror som var i joeström efter att jag slutat, kul att få lite kvalitetstid med honom:) Han var min personliga smsassistent medan jag körde;)

Måste bara lägga upp en fin bild på familjen Jonsson dvs min farbror, hans fru å deras två barn, lille Nils och store Axel som fyllde tre år idag!!

GRATTIS AXEL<3


Kommentarer
Postat av: Milla

Vem jobbade du med då?:)

2009-10-25 @ 00:18:21
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0