Måndagen är den dagen på veckan som jag fick helg!

Yeees är ledig imorrn å börjar inte förran 13:00 på onsdag=) Känns bra för då hinner jag skriva färdigt första delen på VFUuppgiften.. Snart uppe i två sidor så jag får inte skriva så mkt mera om det.. Fattar bara inte hur jag ska kunna slänga in en referens till en relevant omvårdnadsartikel!! =/ Men men det blir nog bra ändå.

Fick cred från min handledare idag, känns bra det med tanke på att det var sista dagen jag gick med henne idag. Klantade dock till det och satck mig på en använd kanyl till en insulinpenna så då drog hela karusellen runt det igång. Gatt bl.a. gå ner på infektion för att testa mig för hepatiterna och HIV.. Å så gatt det extremt svårstuckna patieten ta samma prov åxå.. Satte MAVA/endokrin i rörelse å arbete med andra ord! =P

Blev bjuden på värsta lyxmiddagen idag åxå men denna gång av herr Jonnyboy himself=) Gottigott med köttgryta med kantareller å riktigt krääämig gratäng till det. Tror nån har missuppfattat det där, brukar ju heta nåt i stil med att kvinnans väg till mannen går genom magen.. MEN VAFAN vi lever ju i ett jämställt samhälle inte sant?!?! ;)

Egentligen en av Millas å mina låtar men idag tillägnar jag den till bästaste ponken;)

Milla skickade en snygg partajsbild på mig å Peder som jag inte sett förut, Kul=) Måste ha varit från första maj då vi var och kollade brasan på campus å gick in å värmde oss på Lindellhallen..;)


Kommentarer
Postat av: Milla

Nä, vi var på origo den gången, ser du väl på soffan och bommen för "fönstret" bakom dig! Du är ju stammis, konstigt att du inte kände igen dig ;P Det var när du, jag och mia festade tillsammans med Anders och Danne :) När vi drog hem till Bjoorn efter ett tag ;D

2009-10-13 @ 17:09:14
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0