Slutbedömning

Yesbox idag var det dags för det och jag blev godkänd.. Det är ju bra för annars hade jag fått stanna kvar längre på sjukhuset.. Måste säga att jag har haft två riktigt revliga kvällar på NUS nu, gillar min handledare för hon är mysig, social och rar på nå vis:) har varit rätt intressanta patienter att ta hand om åxå, lr mer speciella kan man säga. Hade hand om en utvecklingsstörd kvinna igår å idag å så har det varit en jämnårig tjej jag har träffat på åxå.. =) Kul att se lite olika typer av patienter!

Innan praktiken blev det städ hemmavid å så gymmet med korrismalin, min nya PT:) Riktigt kul att fara å träna med sin granne! Nu sitter jag å knaprar hårdbröd med sveciaost å paprika, va faktiskt en god ost det:) Brukar i vanliga fall köpa prästost eller Wästgöta kloster röd eller svart. Gillar Greve också men inte hålen!! HEla osten faller ju sönder.. =/

Gillar verkligen Mariah Careys version av denna låten! Finns inte på spotify än..=/



Man blir knäpp av att vara kär, iallafall blir jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0