uppdatering

Har inte haft tid att uppdatera bloggen..=/ Men men det visar ju på att man har ett liv=P Fredag var min lediga dag å då blev det till att g ner på stan för att köpa en ny slang till cykeln. Men mig hade jag min trogna följeslagare Millabus! Vi kollade lite underkläder och jag testade en assnygg klänning på Nicole men det blev nå konstiga veck på den=/ Men det var tur för den var inte så jättebillig precis.. Vidare så köpte jag två hekto te..

Skrev lite på inlämningsuppgiften å så for jag å kollade på "Allt flyter" hos Stina. Blev inga popcorn för de bev förkolnade i micron och såg och luktade inte som popcorn bör.. Tur det inte började brinna!!

Lördag förmiddag blev den bästa tänkbara med sovmorgon och sedan god frukost framför datorn. Promenad längs älven tillsammans med Jonny å sen kaffe å mys:) Kan inte bli bättre!! Jooo det hade väl varit om dagen var ledig men halv två var det dags att börja praktiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0