Varför??

Jag varför styrketränar jag när jag känner att febran ligger under ytan å visar sig som svettig panna?? Kände jag blev rastlös å för opepp att gå ut så här sent när jag ska upp tidigt imorgon bitti.. Inte bra Annika, inte bra..

Var då på sjukhuset idag å det var trist som fan, jag vill ju göra nåt ju!! Blr tröttare av att inte göra nåt känns det som.. Konstigt men sant! Har typ druckit kaffe å hjälp uskan idag..

Blev då preimär för mig på Yoga på iksu idag med Jannike och Gina, härligt! Kände det var ett tag sen jag stod i brygga..;) Men det gick, det gjorde det=)

HAr skrivit på arbetet ikväll en stund.. Blir U hur jag än gör känns det som! Jag tror att universitetsvärlden har något emot mig.. Men jag hoppas på att bli en bra sjuksköterska iallafall!  Eller är det psykolog jag vill bli egentligen eller kurator?? Det är det nog men jag orkar inte hoppa av nu å börja läsa något annat.

Imorrn får jag träffa en person som jag inte träffat på ETT HELT ÅR!! Det är Elin alias Babe som jag satt ihop med under två år på gymnasiet och året därpå.. Vi var som ett! =) Men vi har inte haft tid att umgås det senaste året.. MEn det blir trevligt, ska käka middag med henne å Stina efter vi har praktiserat å pluggat klart för dagen! Får se vart vi ska käka, stina röstar på någonstans ute å jag å Elin vet jag inte.. Mat som mat men jag har en maxgräns på hundra spänn om jag ska käka ute.. Så är det. Ska ju käka pizza nästa vecka åxå för att "fira" att VFU:n är slut.. ;)

Brudar x 3 :)

Gud jag hoppas på en mer händelserik dag imorgon å en händelserik vecka till veckan så att jag får maximalt ut av VFU:n! Annars känns det som bortkastad tid, tänk vad mkt mys jag går miste om med att stiga upp halv 6 på morgonen. kanske skulle man ha hitta en morognpigg brevbärare eller nåt att fri upp istället! ;)

iallafall så tror jag att det blir Origo sen på kvällen för mig iallafall.. Det blir nog bra det:)

Kommentarer
Postat av: Milla

Inte vara dumsnål, var studentsnål!

2009-10-16 @ 00:12:30
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Carina

Ska ni stå på huvudet också? Det gör vi på yogan. Men jag fixar inte det. Gör så j**la ont i skallen!!

Ha en skön helg.

Puss

2009-10-16 @ 16:53:31
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0