Annika är ledsen i ögat

Sitter här på fredagkväll å gråter framför datorn, tragiskt inte sant?!?! MEn det blev inge mamma å med tanke på att det var det enda jag hade planerat för i helgen så sitter jag ensam å göralös med pluggångest.. Har man inge bättre för sig ska man plugga men JAG VILL INTE!!! Men jag får sån jäkla ångest av att bara sitta för att sitta liksom..

Jag är så jävla dum!! Tiden räcker inte över till mig.. Så är det bara!! Varför ska jag vara så jävla dum å naiv??
SUCK! Funderar lite på att ta bussen söderut till pappsen istället för att komma bort från allt ett tag.. Men jag får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så tråkigt att det inte blev att fara upp. Kanske vore skönt att åka till Husum istället då, så blir det lite ledigt från plugget ändå.

2009-09-19 @ 07:52:31
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0