Annika goes duktig hela dagen(nästan)

Igår var Annika en ambitiös student.. Steg upp kvart över sju å hade då sovit 9 timmar!! rekordlänge sen jag kom tillbaka till Umeå i augusti nångång. Käkade frukost och började plugga vid åtta, blev två effektiva timmar å sen tog jag en timmes promenad nere vid älven.

Plugg på golvet..


Sen så pluggade jag ytterligare en timme innan det blev dags att käka lunch med phimpho, ägg å ris is the shit! =) Ida(tjejen som flyttat in i Mias rum) år frukost med oss..=P Det var då ttrevligt iallafall och vi satt ner och joianade muffins å kaffe tillsammans åxå innan det var dags att fortsätta plugga. Gick ut å satt väl två timmar ute med böckernaom än lite avbrott för smsande).

Nice väder om än lite blåsigt..


Gick in och såg att maskinerna var tomma så ag satte igång två tvättar med bl.a. mina två par vita skor. Slösurfade lite och pluggade väl från å till i ett par timmar(kan väl ha blivit nån timme effektivt) sen blev det en promenad runt Nydalasjön med Robin. Vi lekte även en massa på lekparken på Tomtebo - sjukt nice om än lite kallt om fingrarna! Vi tävlade upp i klättergrejen där och jag vann både på uppvägen och på nervägen! =)

Flitigt pluggande.. Se vad glad jag ser ut!! ;)

Sjukt roligt!

Påminner mig om när jag å brorsan var å lekte i lekparken utanför museet i Övik=)

Jag vann faktiskt om än bilden säger nåt annat!

 

Gick hem och käkade middag(klokan var väl då sju, halv åtta) och sen såg jag på nån timme av "Tema: 200 år utan krig" som gick på tvåan och kunskapskanalen. Hängde med Ida å sen gick jag hem till Jonny vid tio då han slutade jobba.

 

Kurade ihop under filten med ett mitt Assamte och fruktsallad medan jag kikade på vår ultramoderna tv=)


Nu är det en ny dag, ska fara å gymma med Maria vid halv tio, ångrar att jag bestämde det för jag ha sovit sjuuukt dåligt inatt. har bl.a. drömt att jag varit fånge i ett koncentrationsläger.. Håller med Jonny att det är lite läskigt att drömma det natten innan jag ska hem till Kråkberg..;) JA FÖR HEM BÄR DET AV IDAG EFTER SKOLAN!! Känns bra faktiskt om än lite stressigt med tanke på tentan nästa vecka och VFUn som börjar efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0