Annika goes flyyyt

helt sjukt vad livet flyter på just nu.. Trots att skolan har börjat så känns det som världen vill åt samma håll som mig. Apkul att spela brännboll med nollorna å ännu roligare att många klassisar dök upp=) Kul att träffa alla igen.. Fick ett sms igårkväll där det stod en fundering om jag var sugen på ett guldkort på IKSU.. JAAAA klart jag var!!!! Hur snällt är inte det?? TACK ANNA=)

Efter brännbollen så blev det att gå hem, fixa lte grjejer på datorn(vuxengrejer typ BANKID-uppdatering, Internetbanken, skicka mail till bemanningen om min lön). Sen så blev det att bada badkar, sjuuukt länge sen sist å sjuuuukt nice=) Total jävla avkoppling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0