Annika goes IKSU


Va jätteduktig flicka igår som pluggade 3,5 timmar på MB i tysta rummet, världens mest ointressantaste å tråkigaste rum genom tiderna vilket lämpar sig utmärkt för plugg. Å så finns böckerna som jag är för ekonomisk(eller kallas det snål??) för att köpa där.. =) Som belöning fick jag fara å chilla med Stina på kvällen, vi gofikade å snackade om det mesta mellan himmel å jord(läs karlar, fest å studier). Jag fick även en goodiebag av henne innehållande en tröja, två böcker å en skvallertidning. Stina är alltid snäll å givmild - det ska ni veta!!! Samtidigt äe hon inte rädd för att knäppa en på näsan å sätta en på plats när man virrar runt för mkt. Det är bra skit.

Tänk vad en penna kan göra med pluggivern!

Två slöa brudar fotat av en kass mobilkamera..


Gofika med kaffe å mintchokladtårta på Ålidhems finaste kaffeservis
Idag har jag varit på skolan på förmiddagen å haft föreläsning. Sen pickade Millan upp mig å jag fick skjuts hem på hennes cykel=) käkade nudlar å ägg(som milla nog tyckte var ganska lustigt) å sen så for jag å drack kaffe hos Jonny=)

När jag skulle gå hem å vara riktigt duktig flicka å plugga så såg jag att jag fåt sms.. Det var Maria från Röntgen som undrade om jag skulle med på IKSU å träna med henne å det ville jag förstås! =) Vi gick på Stepmuske  å det var kul om än lite svårt att kordinera gammkroppen=) Nu har jag smällt i mig en hel ungsform med pannkaka å hjortronsylt å så en halv mango med turkyoghurt till efterrätt.. Min mage vill ha mat, å det vill den ofta å mkt!! Så är det bara.. Snackade med Mia, det var inte igår precis.. Men hon verkar ha det bra där nere iallafall =)

Mia å jag <3



GUD vad jag gillar MITT LIV=)


Tänk vad vi har blivit stora flickor sedan den här bilden togs i juli 2006
Anna är numer gift å mamma till en liten Julie å jag känner verkligen hur grön jag var då jämfört med vart jag står nu.. Var dock mkt bättre på sax på den tiden. Bilden är tagen under vår första folkmusikturné i Västerbotten. Söt var jag iallafall=)



Kommentarer
Postat av: Anna

Men se där, det var inte igår! Söt är du då fortfarande. :) Så kul att du har nytta av iksu-kortet!

2009-09-07 @ 19:41:12
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Stina

tack för de fina orden, värmer mkt ska du veta!!

2009-09-07 @ 20:05:08
Postat av: Carina

Jag säger som Anna: söt är du fortfarande :)

2009-09-07 @ 21:05:52
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0