Annika is back

Yes blev en snabb visit i Husum för mig. Kom väl hem för nån halvtimme sen efter att få åka broderns nya BMW som han skulle byta bort.. ;) Helt sjukt är det egentligen att jag aldrig är åkrädd när jag åker med honom trots att han kör fortare än de föesta andra jag brukar åka med å då brukar jag vara skiträdd!!!

Omejkade brudar som slappar i soffan efter god middag å kaffe


MORMOR

Blev fredagsmiddag hemma hos mormor med henne, mamma å Sture, riktigt trevligt=) Sen så böev det att åka ner till Husum å umgås med pappa på kvällen. Vi såg TV å så förhörde han mig på genus på ord. typ om lampa var en hon eller han lr vad nyckeln hade för kön.. Allt enligt pappas dialektala regler. Skitsvårt visade det sig vara för mig!! Typisk grej vi kan sitta å diskutera.. =P MEN jag älskar verkligen den mannen!! PAPPA<3

Sandvika imorse


Sista glöden av pappas blommor


Promenad till havet på morogonen för mig å sen så blev det att fixa till sig lite å åka till Själevad för att va med på min kusin Nils dop. Var en jättefin tillställning å prästen var bara sååå gullig!! Å grym på att sjunga var hon åxå! Sen så blev det smörgåstårta å kolikkaka(god med andra ord) i en liten söt stuga med alla gäster. Bara trevligt folk! =)

Lille Nils å prästen


Vackraste Angelica å lille Nils


Anneli hade assnygga Eccostövlar


Annelis yngsta lillebror Ulf


Sen så åkte vi tillbaka till Husum å hämtade potatis å mat å sen drog jag brodern å Angelica tillbaka till Umeå. Får se om jag piggar på mig å far på Shape Up eller om jag tar en tidig kväll... Känner mig inte helt hundra faktiskt=/


MIN HJÄRTEVÄN AXEL <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj vilka komplimanger man får, jag blir ju nästan alldeles generad ;P haha. Fina bilder! kramis

2009-09-28 @ 19:10:54
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0