Annika went to Strömspilen

Blev ISKU å sen handling på förmiddagen.. Köpte med tekakor å lunchfikade med Milla å gjorde ett tappert förösk med att laga hennes cykel. Var väl tänkt att jag skulle ner på stan men när vi satt å söplade kaffet som mest hade redan Stadsjakten dragit igång..=P Men men det blev att spela tvspel för mig(med stor inlevelse enligt vissa) å sen så cyklade vi ner till Strömspilen för att byta ut spelet, just när jag hade vunnit en ny gubbe!! 



Testade en mascara på Lindes som var helt sjukt bra, hade inte böjt ögonfransarna å de blev böjda ändå!! Brukar inte funka annars..=) Blir till att köpa den nästa gång det är dags för ny mascara.. Lär ju dröja med tanke på att jag slutat med att sminka mig till vardags!


Lumene Blueberry Curl Mascara

Lagom till att jag skulle testa likadan BH som Milla hade(som dock inte passade helt perfekt) ringde farbror Kent och meddelade att han var i stan=) Vi mötte upp honom och Ingela på ica maxi och diskuterade allt mellan himmel och jord bredvid engångstgallrikarna=P Riktigt trevligt! =) De hade redan hunnit äta annars hade jag varit pepp på restaurangmiddag med dom(läs pizza!!!). Cyklade hem, ha plugga lite å nu funderar jag över vad jag ska göra ikväll.. Inte så jättepepp på fest men det är kul.. å så känns det som jag sviker klassen!! Aja får se vart det bär av..

Har för övrigt glömt att berätta om paniken jag fick för några dagar sedan.. Kommr inte ihåg exakt men samtalet lärt ungefär såhär:

M: Annika det är en sak jag har gått å tänkt på..
A: Jaha??
M: Det är om din lukt..
A: Ahaaa?? *panikångest*
M: Den påminner mig om nånting.. Om thailand..
A: *panik, jag luktar sursett, illa* Åh du menar min deo?? Det är den med Sheasmör
M: Öhhhh jaha??
A: Samma som i hudkrämen du köpte på taxfreen  å som vi använde i Thailand..

BINGO!! Fan jag trodde hon skulle säga att jag stank vidrigt elller nåt å att ingen annan hade vågat säga nåt åt mig!! Å så var det att det var samma lukt på min deo som på hudkrämen=)



=)



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, tur det var deon :)

2009-09-05 @ 22:55:25
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0