Härliga tisdag!

yees det vill jag lova! Tog en två timmars promenad på morgonen å sen tittade jag förbi hemma hos Milla å surra massa strunt. For hem å käkade lunch med Ida å Phimpho=) Satt ute å läste/surra å så blev det bodypump med en av alla tvåtusen Emmor i min klass;)

Blev att gå nere vid älven å ner på stan

 

Drog raggen bort till Stina efter middan å stannade där över en kaffetår å massa vindruvor!! å så lite kakor förstås..;) Det är något som verkligen förenar oss två, båda gillar GOFIKA!!! Snackade minnen från gymnasiet åxå, vi var verkligen en speciell klass.. Ribban låg hööögt kan man säga=P Undra just hur det kom sig att det blev så..?? Vad tror du Gina??

Nu ska jag snart lägga mig å sova så jag är utvilad å taggad som en fräsch igelkott imorrn när jag ska kicka ass på praktiken.. NERVÖS!!!


Morgondagens outfit??


Kommentarer
Postat av: Gina

Haha jadu för att alla hade pluggarskallar och ville inte vara sämre än nån annan! Alla ville vara bättre än den som var bäst :)

2009-09-30 @ 11:31:13
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0