Ibland är det svårt..

Vissa låtar förknippar man med vissa personer.. Men det brukar gå bra efter ett tag om man lyssnar på låtanra tillräckligt mkt. Use Somebody med Kings of Leon är en sån låt.. Har förknippat den med en men nu har jag lyssnat så sjukt mkt på den(sjukt bra låt) så det har som gått över... MEN idag när jag gick hem från MB så kom den på radion helt oväntat å då högg det till i magen å det kändes asdryygt. Hade ju kommit över den där flrknippningsgrejen med den låten trodde jag, men neeej så var det inte förstås. Kan det bero på att jag såg en kopia av honom bakifrån när jag knatade på tvistevägen imorse?? Skyller på det.

Ganska exakt ett år sen den här bilden togs..
6 september såg jag att det var!
Var rynkorna färre då?? ;)

Hade en såndär grej för ett eller ett par år sedan med Curly Sue som jag då förknippade med Trappern pga en incident på hotellet (sorry stina men det var ganska roligt ändå, visst??) ;) Men det har då gått över nu som tur är, den har ju spelats rätt mkt de senaste åren.. Å JA jag erkänner, jag brukar lyssna på den frivilligt ibland(har tom den på min spotifylista). 


Kommentarer
Postat av: Stina

jo, he var en bra tid..dessutom fick ju jag och Kjelle veta vad vi hade dansat till i och med erat umgänge!

2009-09-11 @ 06:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0