min bebis kunde ha varit död!

Shit satte mig just vid datorn å vad fick jag då se?? Jooo såg att mitt chokladljus stod och brann bredvid med ett lugn å fin ljusstråle MEN tilll saken hör att jag TÄNDE DET IGÅR!! Shit datorn kunde ju ha fattat eld eller nåt! Å så kunde hela rummet inklusive jag, MOI ha brunnet inne.. Shit jag börjar ju bli dement. Inte ovanligt att jag glömmer att släcka lampan inne på toan innan jag far nånstans eller att jag glömmer att stänga spisplattorna efter att jag har använt dem..
Till nåt mer positivt, va aptrött igår så jag orkade inte fara på steppen med Maria så det blev att testspela lite sax istället.. Det gick rätt hyfsat med tanke på hur länge sen det var jag spelade=) Känns som om jag har så mkt annat att stå i istälelt för att spela som känts mkt roligare så den har bliivt rätt försummad. Men nu blev jag påmind om hur kul det är=) Hoppas på att Carro drar förbi nån helg så vi kan spela tillsammans.. Hint hint;)
Ska dricka upp kopp nr två för morgonen å sen klä på mig å gå över vägen för att skriva tentan klockan nio.. Hoppas, hoppas det är rätt frågor!!

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Håller alla tummar och tår att tentan ska gå bra.

Vi ses i morgon :)

Kram

2009-09-25 @ 11:42:51
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Carro

Umeå jazzfestival 22-25/10 Hint.;)

2009-09-30 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0