ny hårfärg

Var förbi hos brodern å Angelica igårkväll å fixade bort mitt solblekta hår. Skulle bli mörkblont men jag tycker det liknar mera brunt. Jaja man vönjer sig nog med det snart..


Något trött såhär på morgonen..=P


Efter färgningen blev det att tjuvtvätta lite å att fara ut på äventyr med Milla. Fixade luft i hennes nya däck.. Det var inte det lättaste kan jag säga..Tur att jag är så jäkla stark å bra!! =P

"vem faaan behöver Jonny??" =P

Nu ska jag gå bort på skolan å träna bukpaltpation, infusioner å lite annat smått å gott.. Lite nervös för min mage har inte varit på min sida den sista tiden.. De får inte klämma för hårt med andra ord!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0